This is how it works!

1.Hoi, Judith. Aangenaam

Het kennismaken. De ‘ik vraag je de kleren van het lijf’-fase. Ik wil namelijk alles weten. Correctie, moet! Alle eigenaardigheden, typische voorvallen, pre’s, anekdotes, geuren en kleuren die een verhaal rijk maken. Details matter! (Schrijf dat gerust op een geeltje voor op je beeldscherm.)

2.Concepten en schetsen

De ‘naar buiten tuur’-fase. Alles wat ik van jou weet verbind ik. Dat gaat op verschillende manieren. Naar buiten turen is er een van. Klinkt dat gek? Nah. Het werkt super. Voordat je het weet onderzoek ik, probeer ik, draai ik alles 100 keer om, gooi ik weg, raap ik op en kom ik tot de rode draad. De levenslijn van jouw merk in verhaal, kleur en vorm.

3.Ontwerp

De ‘klap erop’-fase. Met alles wat ik oppik uit de eerste fase pak ik door. Het concept en de schetsen werk ik verder uit. Het toverwoord is verfijnen, verfijnen en verfijnen. En tada, de identiteit (lees plot) van jouw merk krijgt definitief gestalte. Ik breng het tot leven. Kleuren, vormen en typografie verbonden in een goed idee.
Wat jij van mij mag verwachten is; een presentatie met 2 a 3 ontwerpen, richting & concept, moodboards en mijn advies. En dat is voor mij en voor jou best een spannend (maar vooral leuk) moment.
 

4.Uitlevering

Je maakt een definitieve keuze. Het concept. Check. Logo. Check. Huisstijl plus huisstijlhandboek. Check, dubbelcheck.
Wat jij van mij mag verwachten is; bovenstaand rijtje, netjes gebundeld in een handboek plus alle nodige digitale bestanden klaar voor gebruik.

5.Let’s go!

De uitvoering. De uitrol. Het mooiste en leukste onderdeel.

Ik ga de nieuwe huisstijl en merkidentiteit toepassen op verschillende communicatiemiddelen. Of het nu gaat om drukwerk, digitale platformen of andere uitingen — ik zorg ervoor dat jouw vormtaal en merkidentiteit naadloos door elk middel heen zichtbaar zijn.

Ik leg de lat graag bij euforie.